ASSALAMUALAIKUM TO U ALL !!

salam and holla to everyone :)i'm MOHAMMAD IKMALLUDIN and IKMALZ fer short,i'm sixteen this year :) i'll love u double if u showed me YOUR love first to me :P .u hate me? i hate u triple and get off from my page,or i'll kick your ass.i have many great friends :) proud being a SON of ENCIK AHMAD and PUAN FARIDAH ;) n proud to be born as MUSLIM,, ISLAM !!
welcome to my darkness page and u have to find your touchlight if u wanna read my page :P bhahaha
see ya !

bateri kong~ otak kong~

lalalalalla~ essay2

Bila rasa ingin menangis.. hubungilah saya.. bukan saya nak suruh awak berhenti menangis... tapi mungkin saya boleh menangis dengan awak skali... tapi tak leh ramai sangat.. nanti habih air mata saya... sahabat... jika terasa tiba2 nak melarikan diri... jauh dari masalah... hubungilah saya... saya takkan suruh awak berhenti.. tapi.. mungkin saya akan berlari bersama awak agar masalah awak boleh selesai... tapi jangan laju sangat, saya lari tak laju.., saya nak kejar..tp kaki saya pendek dan saya takut tak larat... sahabat.. jika awak kecewa keluargamu tak bahagia.. beritahulah saya.. saya takkan buat awak benci kepada ibu bapa awak.. tapi..terimalah segala ketentuan allah... sahabat.. jika awak kecewa dengan hubungan kawan awak tu satu hari nanti... ceritalah pada saya.. saya takkan sebut nama perempuan/lelaki itu...tetapi..cubalah jadi lelaki/wanita yang lebih baik/bijak... tetapi sahabat.. jika suatu hari saya berdiam diri.. saya tidak membalas message awak.. saya tidak angkat panggilan dari awak... hubungilah saya segera... sebab waktu itu saya.. ermmm..saya perlukan awak... atau saya sudah tiada lagi di dunia ini..


No comments:

Post a Comment